Diensten

U kan bij ons terecht voor begeleiding en advies op diverse domeinen zowel boekhoudkundig als fiscaal.

Een greep uit onze diensten:

Wanneer u denkt over het starten van een onderneming, zowel als éénmanszaak of vennootschap, begeleiden en adviseren wij u.  Vanaf het opstellen van uw business plan tot de uiteindelijke start van de onderneming.  Indien u een vennootschap wil starten verzorgen wij desgewenst de contacten met de notaris en adviseren wij u omtrent de nodige clausules in de oprichtingsakte.

Ook alle formaliteiten na de oprichting zoals daar zijn: inschrijving in de Kruispunt bank van ondernemingen, registratie van uw btw nummer, verzorgen wij voor u.

Uiteraard kan u ook bij ons terecht voor boekhoudkundige en fiscale vragen.  Eens uw onderneming is gestart behartigen we alle boekhoudkundige en fiscale aspecten van uw onderneming.  Dit zijn het indienen van de btw aangiften. Het opstellen en de  indiening van de jaarlijkse personenbelastingaangifte of de vennootschapsbelastingaangifte. Het opstellen en indienen van uw jaarrekening zowel van vennootschappen als van vzw’s. Het indienen van de intrastat aangiften, de contacten met diverse overheidsadministraties, enz …  Uiteraard begeleiden wij u ook bij eventuele fiscale controles.

Ook particulieren kunnen bij ons terecht voor advies over en opstelling van hun personenbelastingaangifte.

Denkt u aan te stoppen met uw onderneming, dan adviseren en begeleiden wij u hierin vanaf de waardering van uw onderneming tot de begeleiding en zoeken van potentiële kopers.

Uiteraard wordt u ook geadviseerd en begeleid bij de overdracht van een familiale onderneming waarbij er uiteraard veel aandacht wordt geschonken aan de successieplanning bij de overdracht van uw familiale onderneming aan uw kinderen.